"Години мовлення – мало": Пройшла акція проти закриття телеканалу UA:Кропивницький

На площі Героїв Майдану провели акцію проти можливого закриття Кропивницької дирекції Національної телерадіокомпанії

"Години мовлення – мало": Пройшла акція…
фото Олени Карпенко

Про це повідомляє Depo.Кропивницький з посиланням на соціальні мережі.

За інформацією, керівництво національного мовника планує зменшити час мовлення регіональної філії до однієї години на добу, що спричинить суттєве скорочення програм та працівників. Зокрема, філія може втратити половину фахівців.

"Ідеї Суспільного справедливі, об'єктивні та нагальні на часі. Але за усим цим, київське правління ПАТ НСТУ забуває про потреби суспільства.  Суспільство має право на отримання оперативної та об'єктивної інформації, якої потребує щодня.  Наприклад, прорвало трубу, немає світла тощо.  Регіональні філії були створені для того, щоб у своїх ефірах показувати проблеми, здобутки регіону. Чи це можна зробити за одну годину мовлення?", – виступила голова профкому телеканалу Ірина Науменко.

На пітримку телеканалу на площу вийшли до сотні людей, зокрема працівники, міські журналісти, активісти, депутати та інші.

Висловилися на підтримку й у соціальних мережах.

Водночас, керівництво філії повідомило інформацію, яка відрізняється від загальних настроїв.

"Ми поважаємо кожного члена нашого колективу, маємо діалог і шукаємо конструктив у роботі. Ще раз зазначу, що підстав говорити про скорочення регіонального контенту нема. Зміниться принцип виробництва — філії більше працюватимуть спільно, підсилять одна одну. Ми виготовлятимемо міжрегіональні проєкти, спецпроєкти, спільне ранкове шоу, прямоефірний інформаційно-аналітичний контент. Крім цього, починає роботу окрема діджитал-команда UA: КРОПИВНИЦЬКИЙ", — сказала продюсерка Суспільного Кіровоградщини Олена Кваша.

У коментарі  пресслужбі Суспільного Олена Кваша зазначила: "Ми так само контролюватимемо дотримання стандартів Суспільного у всіх матеріалах, незалежно від способу виробництва. Уже у березні буде оголошено конкурс проєктів для регіонального  телебачення і радіо. Зараз змінюється медіаринок, змінюються очікування аудиторії від програм, а виробництво на аутсорсі може покращити якість, бо дозволить залучити кращу техніку, кращих експертів. Цього року Суспільне виділяє у 10 разів більше коштів на регіональний контент, ніж торік. Йдеться про 20 мільйонів гривень".

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кропивницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme