На Кропивниччині відвідувачів просять не ходити до пенсійного фонду
Пропонують для мінімізації ризиків поширення коронавірусу
Про це повідомляє Depo.Кропивницький з посиланням на прес-службу Пенсійного фонду.
З метою мінімізації ризиків поширення коронавірусу COVID-19 нагадуємо про можливість отримання пенсійних послуг дистанційно – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (www.portal.pfu.gov.ua).
Вхід до кабінету застрахованої особи та страхувальника в режимі онлайн здійснюється за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП). При цьому, довідки формуються Пенсійним фондом України в електронному вигляді з використанням перевірочних кодів (цифрового та QR), та не потребують підпису спеціаліста Пенсійного фонду України.
Консультацію з будь-якого питання можна отримати, звернувшись за телефонами "гарячих" ліній Фонду в області. "Гаряча" лінія головного управління: (0522) 33-04-41.
З графіком роботи "гарячих" ліній в районних центрах можна ознайомитися на інформаційній сторінці вебпорталу Пенсійного фонду України за посиланням: www.pfu.gov.ua в розділі "Контакти".
Довідково:
Перелік пенсійних послуг, які можна отримати через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України:
– інформацію про умови, порядок призначення (перерахунок) та виплату пенсії;
– подати заяву про призначення (перерахунок) пенсії;
– замовити паперове чи електроне пенсійне посвідчення;
– отримати інформацію про заробітну плату (довідку ОК-5, ОК-7);
– отримати довідку про страховий стаж (додаток 9);
– переглянути дані з пенсійної справи;
– отримати довідку про доходи пенсіонера;
– сформувати запит на отримання документів.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кропивницький