UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

На Укрзалізниці пересвідчились, що другу арку у Кропивницькому будують за графіком

Головний інженер Одеської залізниці Павло Чекалов висловив задоволення якістю робіт та темпами будівництва арки у залізничному насипі на вулиці Ельворті

На Укрзалізниці пересвідчились, що другу…

Про це повідомляє Depo.Кропивницький з посиланням на прес-службу міської ради.

Головний інженер на власні очі пересвідчився, що графіки виконання робіт витримуються.  "І 15 червня, як ми і планували залізничне сполучення по станції Кропивницький буде відновлене. Міська влада дотримує слова, а для нас це важливо, - відзначив Павло Чекалов. – Ми пішли назустріч проханню міського голови, оскільки розуміємо важливість розвантаження однієї з головних транспортних магістралей міста. Хочу також, щоб кропивничани розуміли складність процедури надання такого довгострокового "вікна" у припиненні руху потягів саме у літній сезон. Крім того, зміни схем суттєво ускладнили рух вантажних потягів до портів Чорного моря. Але залізничники теж користаються моментом і ми проводимо тут, на дистанції, масштабні ремонтні роботи на залізничному полотні, хоч планували їх на осінь, по завершенні літнього періоду експлуатації".

Роботи над засипанням піщано-щебеневою сумішшю гофрометалевої труби тіла майбутньої арки продовжуються. Особливо ретельно контролюється процес ущільнення ґрунту. Кожної години спеціалісти львівської сертифікованої лабораторії виконують дослідження щільності суміші і, як показують результати аналізу, вона є навіть вищою за проектну – 95-98%. "Бригади будівельників витримують набраний темп і вкладаються у затверджений стислий графік, адже ми маємо відповідні зобов’язання перед Укрзалізницею, - наголосив заступник міського голови Олександр Мосін. – Але після завершення монтажу тунелю і відновлення руху потягів, на нас чекають не менш складні завдання. Спеціалісти Кропивницького ВКГ вже завершують у цьому місці заміну трубопроводів водопостачання, після цього настане черга реконструкції каналізаційного колектора і лише потім ми будемо облаштовувати нове асфальтове покриття дороги по вулиці Ельворті і капітально ремонтувати його по інших вулицях цієї транспортної магістралі".

Нагадаємо, що завдання будівельників - до 13 червня завершити повну засипку гофрованої труби, щоб залізничники мали можливість покласти баласт і облаштувати колію.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кропивницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme