Облавтодор Кропивниччини розповів про ремонт доріг холодним асфальтобетоном (ФОТО)

На дорогах області триває аварійний ремонт покриття холодним асфальтобетоном

Про це повідомляє Depo.Кропивницький з посиланням на прес-службу служби автомобільних доріг в області.

Вік більшості доріг в області сягає 40-50 років і на більшості з них ґрунтовних ремонтів не проводилося мінімум 25-50 років, тож вони не витримують ні сучасних навантажень, ні мінливих зим.

Найбільших руйнацій зазнало покриття на дорогах Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя, М-12 Стрий –Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка, М-22 Полтава-Олександрія, М-13 Кропивницький-Платонове.

"Ми знаємо у якому стані перебувають ці дороги. Ми розуміємо наскільки важливо в найкоротші терміни привести їх до сучасних норм та стандартів, але, виходячи з наявних можливостей, поки що не можемо провести там повноцінний ремонт, - пояснює начальник Служби автомобільних доріг в області Вадим Коюденко. – І особисто я, і наші інженерно-технічні працівники щоденно їздимо по області і бачимо реальну картину. До нас щоденно надходять звернення та скарги від водіїв, і на кожне з них відповідаємо – у нас є проекти ремонтів, питання лише за фінансуванням. Але! Спочатку ми завершуємо ремонти на вже розпочатих напрямках – на Миколаїв та на Полтаву.

У поточному році в межах області на замовлення САД планується завершити поточний середній ремонт на дорозі Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв (31,8 км на суму 500 млн грн), продовжити ремонт на М-22 Полтава-Олександрія ( 5 км на суму 80 млн грн) та провести реконструкцію ділянки дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка (5 км за 80 млн грн).

На разі ж, найбільш уражені вибоїнами ділянки доріг підрядники ремонтують холодним асфальтобетоном. Звісно, це не панацея і не вирішення проблеми, але це спосіб підтримувати дороги у проїзному стані, доки не з'явиться можливість провести ґрунтовний ремонт, зазначають в облавтодорі.

Згідно з політикою Укравтодору та Уряду, з 2020 року Україна перейде від поточних до капітальних ремонтів і поступово взагалі відмовиться від ямкового ремонту.

Нагадаємо, що чоловік, який проїхав 1,5 тисячі км, каже, що найкраще чистять дороги на Кропивниччині, а найгірше на Київщині.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кропивницький