UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Спостерігачі дослідили, якою рекламою "грішать" політсили у кропивницьких газетах

На Кропивниччині газета оприлюднила соцопитування без необхідних даних, а також п’ять газет із дев’яти розмістили матеріали про політичні партії без необхідного позначення

Спостерігачі дослідили, якою рекламою "г…

Про це повідомляє Depo.Кропивницький з посиланням на Громадянську мережу ОПОРА.

Зокрема, у "Селянській газеті" за 20 червня надрукували соціологічне опитування під заголовком "Американські соціологи зафіксували стрімке падіння рейтингу Тимошенко". У тексті йдеться про те, що до парламету проходить п’ять партій. Автор Ірина Остапенко посилається на  дослідження команди "Сьогодні" та американської соціологічної компанії Edison Research. Однак, у матеріалі не вказано час проведення опитування, територію, розмір та спосіб формування соціологічної вибірки й інше. До того ж, цитують політологів, які надають оцінку діям політиків. Текст про соцопитування надрукуваний більшим шрифтом за інші матеріали.

У газеті "Діалог" за 20 червня розмістили матеріал про те, що нову коаліцію можуть сформувати партія ВО"Батьківщина", "Слуга народу" та "Голос". На початку тексту немає жодного маркування. Матеріал надрукований більшим шрифтом, заголовок виділений блакитним кольором. Два матеріали в одній газеті ("Нова газета") на одній сторінці присвячені політичній партії ВО "Батьківщина" та Юлії Тимошенко. У тексті під заголовком "Люди хочуть бачити прем’єром Тимошенко" озвучують аргументи, чому Тимошенко має знову очолити уряд.

В другому матеріалі розповідають про партійний з’їзд ВО "Батьківщина" та наголошують на майбутній коаліції. Обидва матеріали розміщені без рубрики "Політична реклама". Ще один текст про можливу коаліцію ВО "Батьківщина" та партії "Слуга народу" надрукували у газеті "Сільське життя плюс". Наприкінці матеріалу наголошують, що у результаті такого об’єднання буде підвищена пенсія, зарплата та інше. Маркування матеріалу відсутнє.

Тексти про переваги безвізу та цитування Петра Порошенка надрукували у двох газетах: "21-й канал" та "Сільське життя плюс". У першому виданні зазначили рубрику "Подія", у другій газеті – "Аргументи і факти". У матеріалах наголошується на статистичних данних щодо того, скільки українців побували за кордоном. Також у тексті є ознаки агітації за політичну партію "Європейська Солідарність". Наприклад: "І тепер веде оновлену й очищену від одіозних осіб "Європейську Солідарність" у парламент", "Але для того, щоб добитися безвізу, команда Петра Порошенка виконала величезний обсяг роботи" та інші.

Про список партії "Опозиційний блок" надрукували матеріал у газеті "21-й канал". У тексті наголошують на тому, що від політсили балотуватимуться міські голови, підприємці та промисловці. Також цитують міського голову Харкова Геннадія Кернеса та очільника Одеси Геннадія Кернеса. Матеріал розміщений без рубрики.

У матеріалі про партію "Українська стратегія" наголошують, що політики планують розбудувати середній клас. Про це йдеться в газеті "Первая городская газета" за 20 червня. Матеріал розміщено під рубрикою "Актуально". "Як і на виборах президента України, соціологічні опитування використовують для маніпуляції на користь того чи іншого кандидата. Цікаво, що поруч розміщують думки так званих експертів, політологів, які підігрують кандидатам. Ще одна тенденція – розміщення матеріалів на користь політичних сил чи кандидатів без відповідного маркування. Хоча це суперечить законодавству України", – зазначила координаторка спостереження Громадянської мережі ОПОРА за виборами в області Зоя Лебідь.

Нагадаємо, ОПОРА заявила до поліції про білборди без вихідних даних у Кропивницькому.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кропивницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme