UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У Кропивницькому ігнорують більше половини скарг споживачів на якість водопостачання

Опитування в 11 містах України, серед яких і Кропивницький, провели у рамках проекту Світового Банку

У Кропивницькому ігнорують більше полови…

Про його результати йдеться на сторінці банку у "Фейсбуці", передає Depo.Кропивницький.

Опитування про якість водопостачання провели в 11 містах серед майже шести тисяч респондентів різного віку в рамках "Другого проекту розвитку міської інфраструктури України (UIP2)", що фінансується Світовим Банком в Україні.

Серед основних проблем якості житлово-комунальних послуг - застаріла інфраструктура, відсутність якісного управління та неправильний розподіл витрат.

"Притому найменше зважають на скарги працівники ЖКГ у Кропивницькому. Там не задовольняють понад 50% звернень громадян", - йдеться в повідомленні.

47% скарг не задовольняють у Києві, 44% - у Чугуєві Харківської області. Більше реагують на скарги - в Нововолинську, Тернопілі та Житомирі. Там невдоволених скарг 27%, 23% та 19% відповідно.

11% респондентів у всіх містах вказали, що сплачували неофіційні платежі та хабарі працівникам міського водопостачання за надання послуг.

Нагадаємо, що у кропивницькій облраді розповіли, скільки десятків мільйонів "злили" у водогін.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кропивницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme