У Кропивницькому презентували роботу оновленого ситуаційного центру поліції
Сьогодні, 2 лютого, у поліції області презентували роботу оновленої служби "102" та ситуаційного центру
- Кропивницький
-
2 лютого 2018 15:11
Про це повідомляє Depo.Кропивницький з посиланням на прес-службу ГУ НП в області.
На всій території держави розпочали свою роботу кол-центри поліції. В області такий підрозділ розташовувався на базі Кропивницького відділу. Після того, як нього було перепідключено виклики за номером "102" мобільних операторів, міських та районних ліній зв'язку з усіх куточків області, навантаження на підрозділ (за наявності лише чотирьох операторів і такої ж кількості ліній зв'язку), значно збільшилося.
Якщо по місту за добу надходило від 400 до 500 звернень, то з усієї області – приблизно від 700 і до 1200 звернень. На свята, зрозуміло, громадяни звертаються до поліції, ще частіше.
"Враховуючи ситуацію та зважаючи на нарікання людей, які вимушені були чекати своєї черги у з'єднанні, телефонуючи за номером "102", ми звернулися до керівництва Нацполіції України щодо реорганізації кол-центру "102", а саме – введення додаткових посад, закупівлі необхідного технічного оснащення та створення всіх умов, потрібних для нормальної роботи людей.
Завдяки підтримці з боку керівництва Національної поліції та МВС України, нам вдалося досягнути позитивних змін, які відчуватимуть громадяни, життя та інтереси яких ми покликані захищати", - зазначив начальник обласного главку поліції Сергій Кондрашенко.
На сьогодні кол-центр "102" з будівлі Кропивницького відділу поліції перенесено в будівлю ГУ НП області. Тепер в одному залі знаходяться всі працівники одночасно, що спрощує координацію у їхній роботі.
Зал кол-центру "102" обладнаний моніторами із виведеними на них зображеннями зі стаціонарних камер відеоспостереження Кропивницького, (на сьогодні – 26). Технічно є можливість у подальшому збільшити їх кількість.
Штати кол-центру поліції розширено. У даний час в одній зміні одночасно працюють 13 осіб, із яких – вісім операторів (замість чотирьох). Процес їх роботи цілком автоматизований. Повідомлення миттєво реєструються в так звану "електронну карту" та негайно передаються територіальним підрозділам.
Після отримання повідомлення на планшет, якими забезпечено кожну групу реагування патрульної поліції в районах та містах, працівники підтверджують отримання виклику і негайно вирушають на місце пригоди.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кропивницький
Всі новини на одному каналі в Google News
- 15:34 На території України дотепер є понад 8 тисяч "московських" церков
- 15:39 Із 4 травня "обмежено придатних" немає: Міноборони України оновило наказ №402
- 20:25 З'явився перший реальний шанс розпочати відновлення справедливого миру, - Зеленський
- 23:35 Електронний кабінет військовозобов’язаного запрацює 18 травня, — Міноборони
- 15:55 Україні почала отримувати зброю із дозволом бити по росії, - МЗС Латвії
- 12:57В Укргідрометцентрі розповіли, якою буде погода в Україні у травні
- 22:50 В Україні створюють жіночий підрозділ БПЛА: Що треба знати
- 14:54На прикладі 2023 року: в Міненерго пояснили користь від підняття тарифів на світло
- 15:11 Через негоду без світла частково залишилися люди в шести областях
- 13:33Розвиток ветеранського бізнесу дозволить регіонам зажити новим життям – Петрук
- 22:12 Зима повертається: В Україну йдуть заморозки
- 21:50Обмеження електроенергії 18 квітня можливі у всіх областях, - Укренерго
- 21:31На Кіровоградщині підлітка засудили до громадських робіт замість заґратування
- 16:19 Зеленський підписав оновлений закон про мобілізацію
- 11:11Через негоду без світла — 130 населених пунктів у трьох областях України
- 09:30Телефон Служби 112 до кінця поточного року запрацює по всій Україні
- 21:32Керівник підприємства на Кіровоградщині завдав державі збитків на 3 млн грн
- 18:43 В "Укренерго" закликали українців зменшити споживання електроенергії
- 23:20Житель Кіровоградщини намагався вивезти з України оптичні деталі до винищувачів МіГ-29