UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У Кропивницькому презентували роботу оновленого ситуаційного центру поліції

Сьогодні, 2 лютого, у поліції області презентували роботу оновленої служби "102" та ситуаційного центру

У Кропивницькому презентували роботу оно…

Про це повідомляє Depo.Кропивницький з посиланням на прес-службу ГУ НП в області.

На всій території держави розпочали свою роботу кол-центри поліції. В області такий підрозділ розташовувався на базі Кропивницького відділу. Після того, як нього було перепідключено виклики за номером "102" мобільних операторів, міських та районних ліній зв'язку з усіх куточків області, навантаження на підрозділ (за наявності лише чотирьох операторів і такої ж кількості ліній зв'язку), значно збільшилося.

Якщо по місту за добу надходило від 400 до 500 звернень, то з усієї області – приблизно від 700 і до 1200 звернень. На свята, зрозуміло, громадяни звертаються до поліції, ще частіше.

"Враховуючи ситуацію та зважаючи на нарікання людей, які вимушені були чекати своєї черги у з'єднанні, телефонуючи за номером "102", ми звернулися до керівництва Нацполіції України щодо реорганізації кол-центру "102", а саме – введення додаткових посад, закупівлі необхідного технічного оснащення та створення всіх умов, потрібних для нормальної роботи людей.

Завдяки підтримці з боку керівництва Національної поліції та МВС України, нам вдалося досягнути позитивних змін, які відчуватимуть громадяни, життя та інтереси яких ми покликані захищати", - зазначив начальник обласного главку поліції Сергій Кондрашенко.

На сьогодні кол-центр "102" з будівлі Кропивницького відділу поліції перенесено в будівлю ГУ НП області. Тепер в одному залі знаходяться всі працівники одночасно, що спрощує координацію у їхній роботі.

Зал кол-центру "102" обладнаний моніторами із виведеними на них зображеннями зі стаціонарних камер відеоспостереження Кропивницького, (на сьогодні – 26). Технічно є можливість у подальшому збільшити їх кількість.

Штати кол-центру поліції розширено. У даний час в одній зміні одночасно працюють 13 осіб, із яких – вісім операторів (замість чотирьох). Процес їх роботи цілком автоматизований. Повідомлення миттєво реєструються в так звану "електронну карту" та негайно передаються територіальним підрозділам.

Після отримання повідомлення на планшет, якими забезпечено кожну групу реагування патрульної поліції в районах та містах, працівники підтверджують отримання виклику і негайно вирушають на місце пригоди.

Нагадаємо, що зараз триває конкурс на вакантні посади операторів кол-центру "102". Заплановано доукомплектування підрозділу ще 16 працівниками і на кожну посаду вже претендують по вісім кандидатів.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кропивницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme