UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У міській раді Кропивницького похвалилися надможливостями майбутнього "Прозорого офісу"

Головною відмінністю від діючого Центру буде те, що в один день тижня (середа) прийом суб'єктів звернення здійснюватиметься до 20:00

У міській раді Кропивницького похвалилис…

Про це повідомляє Depo.Кропивницький з посиланням на пресслужбу міської ради.

За інформацією начальника управління адміністративних послуг міської ради Кропивницького Антона Шевченка, у 2017 році було сформовано робочу групу, яка розробила проект реконструкції будівлі по вулиці Архітектора Паученка, 41/26 для створення і функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс". Загальна кошторисна вартість будівельних робіт склала 49,9 млн грн, а субвенція з державного бюджету склала 27,7 мільйонів гривень. Решту взяв на себе міський бюджет у рамках співфінансування проекту.

На сьогодні у приміщенні Центру продовжуються внутрішні будівельні роботи та облаштування фасаду будівлі.

Крім цього, звернув увагу Антон Шевченко, завершено постачання від Міністерства соціальної політики комп'ютерного обладнання і устаткування. А це: 170 комп'ютерів, принтери, факси, ксерокси, IP-телефони, сервери та пристрої для безперебійного живлення і меблів для облаштування нового Центру.

Також здійснено закупівлю обладнання: для оформлення та видачі або обміну паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення), оформлення та видачі паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки; для видачі (обміну) посвідчень водія та державної реєстрації нових транспортних засобів; для надання послуг Пенсійним фондом України.

Під час реалізації проекту будівництва Прозорого офісу були максимально дотримані єдині вимоги до центрів надання адміністративних послуг, зокрема: розташування — це окрема будівля, розміщена в центральній частині міста з розвиненою транспортною інфраструктурою; графік роботи Центру.

Як і зараз робота Центру буде безперервною. Головною відмінністю від діючого Центру буде те, що в один день тижня (середа) прийом суб'єктів звернення здійснюватиметься до 20:00.

Приміщення Центру — чотириповерхова будівля, яка буде поділятися на відкриту (фронт-офіс) та закриту (бек-офіс) частини.

Центр буде, більшою мірою, мати формат open space, адаптованим до потреб різних груп відвідувачів. Загальна площа приміщення – 5762 м², обладнана трьома підйомниками (для осіб з обмеженими фізичними можливостями та двома панорамними ліфтами).

Один підйомник буде працювати з вулиці, два — зсередини приміщення. У відкритій частині здійснюватиметься прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками Центру.

Відкрита частина (фронт-офіс) буде містити: сектори інформування, очікування, обслуговування. Закрита частина (бек-офіс) призначатиметься для опрацювання та збереження документів, справ, розміщення архіву. Площа сектору очікування й обслуговування планується бути достатньою для забезпечення зручних та комфортних умов прийому відвідувачів і роботи працівників Центру.

На І поверсі будівлі знаходитиметься рецепція, десять зон фронт-офісу, кімната матері та дитини, вбиральня для осіб з інвалідністю, банківське відділення, дитяча кімната. Крім цього відкрита частина (сектор інформування та сектор очікування) будуть обладнані сучасними інформаційними терміналами та автоматизованою системою керування чергою.

Для оплати адміністративних послуг в секторі очікування та в кожного адміністратора будуть розміщені платіжні термінали.

На І поверсі в секторі очікування будуть також окремі зони з QR-кодами, що даватиме можливість відвідувачам Прозорого офісу через смартфон завантажити інформацію про роботу Центру, адміністративні послуги, реквізити оплати послуг тощо.

ІІ поверх — буфет; роздягальня для працівників; велика урочиста зала для потреб проведення заходів у Кропивницькому; гримерні кімнатами; підсобні приміщення для обслуговування концертної зали; вбиральні.

ІІІ поверх — бек-офіс управлінь соціального захисту та проекторна кімната (на придбання проектору Світовим Банком були виділені кошти у вигляді гранту).

Хол ІІІ поверху – робочі місця для проведення погоджень земляних робіт.

ІV поверх — конференцзала, бек-офіс департаменту надання адміністративних послуг, бек-офіс управлінь соціального захисту. Кількість робочих місць, відповідно облаштованих, становитиме 180 загально, з яких на І поверсі — 80.

Кількість послуг, що надаватимуться у Прозорому офісі орієнтовно становить — 300. Для порівняння, сьогодні в діючому Центрі надається 156.

Нагадаємо, що міська рада Кропивницького затвердила положення про центр надання адміністративних послуг у форматі  "Прозорий офіс" міста Кропивницького та його регламент.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кропивницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme