Майже половина звернень жителів Кропивницького на "Гарячу лінію" мера стосуються ЖКГ

За останні сім місяців на "Гарячу лінію" надійшло 3801 звернення від мешканців Кропивницького

Про це повідомив керівник "Лінії" Андрій Лейбенко, пише Depo.Кропивницький з посиланням на прес-службу мерії.

Позитивно вирішено 1214 звернень, дано роз’яснення по суті питання на 2376 звернень і взято до відома 35 звернень. 176 питань ще залишаються в роботі.

Заявники найчастіше звертаються на "Гарячу лінію" з питаннями, що стосуються житлово-комунального господарства (45%) і проблем транспорту та зв’язку (11%).

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кропивницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme