У Кропивницькому презентували додаток, де можна сповіщати про комунальні проблеми

У міськраді Кропивницького за результатами першого хакатону презентували нові електронні сервіси

У Кропивницькому презентували додаток, д…

Про це повідомляє Depo.Кропивницький з посиланням на прес-службу міської ради.

Зокрема, один з сервісів дозволяє сповіщати про комунальні проблеми. 

Сервіс City App від команди Even Developers дозволить містянам оперативно повідомляти комунальні служби Кропивницького про наявні на території міста проблеми: хащі амброзії, аварійне дерево, непрацюючий світлофор чи стихійне сміттєзвалище, порив водопроводу чи тепломережі, відсутність зовнішнього освітлення чи несправний ліфт.

Спеціалісти комунальних підприємств обласного центру знатимуть, де необхідно реагувати у першу чергу і після ліквідації аварійної ситуації позначатимуть її, як виконану.

Ще один інформаційний додаток призначений для тих, хто підтримує місцевих товаровиробників. Скориставшись ним, можна за фільтром знайти де купити ті чи інші вироби від регіональних виробників і по маршруту дійти до потрібного магазину.

Як повідомила начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення, Оксана Бабаєва, усіма сервісами можна буде скористатись вже у березні.

Тестування додатку City App розпочнеться від 23 березня і всі кропивничани запрошуються активно перевірити дієвість сервісів. Посилання на них можна буде знайти на офіційному вебсайті міської ради Кропивницького у розділі "Громадянам".

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кропивницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme