В Україні заблокували тендер на ремонт траси "Миколаїв - Кропивницький"

Проблема з підрядником виникла в Миколаївській області, на Кропивниччині трасу Н-14 ремонтують

В Україні заблокували тендер на ремонт т…

Про це повідомляє Depo.Кропивницький з посиланням на програму "Подробиці" на телеканалі "Інтер".

Капітальний ремонт траси "Миколаїв-Кропивницький" під загрозою зриву. Гроші для робіт є, проект затвердили, а от підрядника досі не обрали. На Миколаївщині говорять вже не про дороги, а просто про напрямки.

Відстань 87 кілометрів подолати дуже непросто. Швидкість подекуди доводиться зменшувати до п'яти кілометрів за годину. А застрягнути можна на декілька діб. "Від Кіровоградської області до Возсіятського дорогу зробили, але це Кіровоградська область. А ділянка до Миколаєва з кожним роком все гірше і гірше", - говорить , водій Владислав Голубничий. "Жахливий стан там один кусок такі бугри, веселі гірки", - вважає водій Володимир.

Траса національного значення "Кропивницький-Миколаїв" мала в Україні стати другою, зробленою з бетону. На це держава готова була виділити більше мільярда гривень. Але фірми-шляховики не змогли поділити такий ласий підряд. Через скаргу одного з п'яти учасників тендеру торги в травні заблокували, а в червні взагалі скасували. "Полтавабудцентр" не має досвіду. Замість того, аби піти працювати на асфальт, вона почала займатися юридичним шантажем, почали подавати скарги. Антимонопольний комітет прийняв рішення - скасував тендер на 1 млрд. 100 млн. І це компанія "Полтавабудцентр" робить по всій Україні", - говорить в.о. голови Служби автодоріг в Миколаївській області Андрій Максименко.

За умовами тендеру мали відремонтувати 37 кілометрів траси від Водяно-Лорине до Миколаєва. Початок робіт був запланований на вересень. Тепер же Служба автомобільних доріг Миколаївської області має організовувати новий конкурс.

Активіст Ярослав Захаренко вже багато років займається питанням доріг. Він переконаний, проблема в недосконалості процедури. І схеми її обходу несумлінні підприємці вже давно добре відпрацювали. "Можна робити бізнес на дорозі. Я можу зареєструвати підприємство сьогодні, укладу договору оренди на дорожню техніку, буду подаватися на всі тендери, а потім буду подавати скарги. Хлопці, хочете провести тендер, дайте мені 10, 500 тисяч і я заберу свої претензії", - говорить громадський активіст Ярослав Захаренко.

Новий тендер на ремонт траси Н-14 днями вже оголосили. А от чи буде він результативним та коли нарешті по трасі можна буде безперешкодно проїхати, спрогнозувати важко. До того ж, торік через подібний інцидент Миколаївщина вже втрачала гроші і залишилася без ремонту доріг.

Нагадаємо, що взимку кропивницькі перевізники взялися самотужки ремонтувати миколаївську трасу.

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кропивницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme