Про кіровоградські тролейбуси і "компетентність" влади

З 26 квітня "рогаті" можуть перестати курсувати містом. Влада ж не знає, що сказати працівникам тролейбусного депо і пасажирам

Про кіровоградські тролейбуси і "компете…

29 березня Кіровоградська міськрада вирішила створити комунальне підприємство "Електротранс". 7 квітня КП зареєстрували. У його розпорядження має перейти цілісний майновий комплекс, який нині у міста орендує ТОВ "Єлисаветградська транспортна компанія" ("ЄТК"). Ще з десяток тролейбусів знаходяться у власності ТОВ "Гранекс" - їх влада продала ще 2009 року.

25 квітня - фактично останній день існування "ЄТК". З 26-го вулицями обласного центру мають їздити "рогаті" вже від новоствореного підприємства.

Здавалось би, все просто. Аж ні. За давньою традицією все робиться в останній момент. В "Електротрансі" станом на сьогодні, 20-те, немає навіть директора, є лише в. о. Геннадій Білобров - людина, яка в електротранспорті, за твердженням працівників "ЄТК", нічого не тямить.

До того ж у колективу є побоювання, що після ліквідації ТОВ негайно почнуться масові звільнення.

"Комунальних тролейбусів - сім штук, - пояснює головний інженер "ЄТК" Олександр Луценко. - Решту місту доведеться орендувати у підприємства ("Гранекс" - ред.), якому воно їх продало кілька років тому. Якщо не вдасться домовитися про оренду, то багатьох водіїв звільнять".

Про незаслужений відпочинок говорять і кондуктори та інші працівники. Незважаючи на запевнення представників мерії в тому, що "все буде в порядку", вони не можуть зрозуміти, яким чином, коли і хто їх візьме на нову роботу.

Щоб якось прояснити ситуацію, колектив ТОВ скликав 20 квітня загальні збори, на які запросив начальника управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради Олександра Вергуна. Чиновник приїхав і виявився настільки "компетентним", що стало трохи страшно не лише за тролейбуси, а й транспортну галузь у цілому.

Про кіровоградські тролейбуси і "компетентність" влади - фото 1

Кореспондент Depo.Кіровоград також побував на зустрічі й записав діалог Вергуна з працівниками "ЄТК" на диктофон. Наводити повністю розмову немає сенсу - її головними лейтмотивами стали фрази: "до двадцять п’ятого ще є час" і "ми працюємо".

Втім, окремі уривки все ж варто опублікувати. Для загального розуміння.

Почав Олександр Вергун доволі бадьоро і життєрадісно. А от далі спілкування якось не пішло:

- На сьогодні підприємство комунальне зареєстроване, на даний час кандидатура керівника погоджується з профільним міністерством, як це передбачає законодавство. Хочу розповісти вам, які у нас плани, бачення щодо вашого підприємства, щодо вас усіх. Усі, хто працює сьогодні на ТОВ "Єлисаветградська транспортна компанія", будуть взяті на роботу на комунальне підприємство "Електротранс" Кіровоградської міської ради: водії, кондуктори, інженерно-технічні працівники, всі будуть переведені на підприємство комунальної власності. Ніхто нікого скорочувати не збирається. Десь якісь чутки містом ходять, що вас скорочуватимуть - усіх робітників працевлаштують на новому підприємстві. Зараз проводяться всі необхідні правові заходи. Може, в когось якісь є запитання - будь ласка.

- З якого числа нас будуть переводити на нове місце роботи?

- У нас до двадцять п’ятого числа ще є час.

- Ми питаємо у вас, чи виходити нам на роботу двадцять шостого?

- Виходити.

- А на яке підприємство?

- "Електротранс".

- Так там навіть директора ще немає, на кого заяву писати?

- Ми працюємо над усіма питаннями. Та і є ще час до двадцять п’ятого.

- А коли з нами зустрінеться наш керівник?

- Я не готовий просто зараз відповісти. До кінця тижня зустрінеться.

- У нас є своя кандидатура - головний інженер Олександр Луценко. Він - людина досвідчена, а Білоброва ми взагалі не знаємо. Хто він такий?

- Він візьме вас на роботу. А щодо вашої кандидатури - я обов’язково донесу цю інформацію до керівництва міста.

- Ви можете гарантувати, що двадцять шостого квітня тролейбуси вийдуть на маршрути?

- Ні. Але це питання відпрацьовується.

- Розумієте, є багато складнощів: перереєструвати транспортні засоби, а інспекція, яка цим займається, знаходиться у Запоріжжі, провести навчання водіїв... Дуже багато складнощів, ми просто не встигнемо.

- Міська рада зацікавлена в тому, щоб підприємство працювало і розвивалося, залучало інвестиції, в тому числі міжнародні.

Поки влада "залучає міжнародні інвестиції", у дворі депо гниють тролейбуси "Гранекса". Деякі з них ріжуть на брухт.

Про кіровоградські тролейбуси і "компетентність" влади - фото 2

"Міськрада могла би купити їх за ціною брухту - це приблизно тридцять сім тисяч гривень за один, - показує журналістам "хазяйство" Олександр Луценко. - Кожен із них ми могли би капітально відремонтувати і випустити на маршрут. Але їх не купують..."

Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Кропивницкий

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme