Кіровоградська міськрада обіцяє місту тролейбуси, яких поки нема

З 26 квітня "рогаті" можуть перестати курсувати містом. Влада ж не знає, що сказати працівникам тролейбусного депо і пасажирам

Кіровоградська міськрада обіцяє місту тр…

Три тижні тому, 29 березня, Кіровоградська міськрада вирішила створити комунальне підприємство "Електротранс". 7 квітня нове КП зареєстрували. У його розпорядження має перейти цілісний майновий комплекс, який нині у міста орендує ТОВ "Єлисаветградська транспортна компанія" ("ЄТК"). Ще з десяток тролейбусів знаходяться у власності ТОВ "Гранекс" - їх влада продала ще 2009 року.

25 квітня - фактично останній день існування "ЄТК". З 26-го вулицями обласного центру мають їздити "рогаті" вже від новоствореного підприємства.

Здавалось би, все просто. Але ні: за давньою традицією все робиться в останній момент. В "Електротрансі" станом на 20 квітня немає навіть директора, є лише в. о. Геннадій Білобров - людина, яка в електротранспорті, за твердженням працівників "ЄТК", нічого не тямить.

До того ж, в колективі побоюються, що після ліквідації ТОВ негайно почнуться масові звільнення. "Комунальних тролейбусів - сім штук, - пояснює головний інженер "ЄТК" Олександр Луценко. - Решту місту доведеться орендувати у підприємства ("Гранекс" - ред.), якому воно їх продало кілька років тому. Якщо не вдасться домовитися про оренду, то багатьох водіїв звільнять".

Про вірогідний незаслужений відпочинок говорять і кондуктори та інші працівники. Незважаючи на запевнення представників мерії, мовляв, "все буде в порядку", робітники не можуть зрозуміти, яким чином, коли і хто їх візьме на нову роботу.

Щоб якось прояснити ситуацію, колектив ТОВ скликав 20 квітня загальні збори, на які запросив начальника управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради Олександра Вергуна. Чиновник приїхав і виявився настільки "компетентним", що стало трохи страшно не лише за тролейбуси, а й транспортну галузь у цілому.

Про кіровоградські тролейбуси і "компетентність" влади - фото 1

Кореспондент Depo.Кіровоград також побував на зустрічі. Наводити повністю розмову Вергуна з працівниками "ЄТК" немає сенсу - її головними лейтмотивами стали фрази: "до двадцять п’ятого ще є час" і "ми працюємо". Втім, окремі уривки все ж варто опублікувати. Для загального розуміння.

Почав Олександр Вергун доволі бадьоро і життєрадісно. Але далі спілкування якось не пішло:

- На сьогодні підприємство комунальне зареєстроване, на даний час кандидатура керівника погоджується з профільним міністерством, як це передбачає законодавство. Хочу розповісти вам, які у нас плани, бачення щодо вашого підприємства, щодо вас усіх. Усі, хто працює сьогодні на ТОВ "Єлисаветградська транспортна компанія", будуть взяті на роботу на комунальне підприємство "Електротранс" Кіровоградської міської ради: водії, кондуктори, інженерно-технічні працівники, всі будуть переведені на підприємство комунальної власності. Ніхто нікого скорочувати не збирається. Десь якісь чутки містом ходять, що вас скорочуватимуть, - усіх робітників працевлаштують на новому підприємстві. Зараз проводяться всі необхідні правові заходи. Може, в когось якісь є запитання - будь ласка.

- З якого числа нас будуть переводити на нове місце роботи?

- У нас до двадцять п’ятого числа ще є час.

- Ми питаємо у вас, чи виходити нам на роботу двадцять шостого?

- Виходити.

- А на яке підприємство?

- "Електротранс".

- Так там навіть директора ще немає, на кого заяву писати?

- Ми працюємо над усіма питаннями. Та і є ще час до двадцять п’ятого.

- А коли з нами зустрінеться наш керівник?

- Я не готовий просто зараз відповісти. До кінця тижня зустрінеться.

- У нас є своя кандидатура - головний інженер Олександр Луценко. Він - людина досвідчена, а Білоброва ми взагалі не знаємо. Хто він такий?

- Він візьме вас на роботу. А щодо вашої кандидатури - я обов’язково донесу цю інформацію до керівництва міста.

- Ви можете гарантувати, що двадцять шостого квітня тролейбуси вийдуть на маршрути?

- Ні. Але це питання відпрацьовується.

- Розумієте, є багато складнощів: перереєструвати транспортні засоби, а інспекція, яка цим займається, знаходиться у Запоріжжі, провести навчання водіїв... Дуже багато складнощів, ми просто не встигнемо.

- Міська рада зацікавлена в тому, щоб підприємство працювало і розвивалося, залучало інвестиції, в тому числі міжнародні.

Поки влада "залучає міжнародні інвестиції", у дворі депо гниють тролейбуси "Гранекса". Деякі з них ріжуть на брухт.

Про кіровоградські тролейбуси і "компетентність" влади - фото 2

"Міськрада могла би купити їх за ціною брухту - це приблизно тридцять сім тисяч гривень за один, - показує журналістам "господарство" Олександр Луценко. - Кожен із них ми могли би капітально відремонтувати і випустити на маршрут. Але їх не купують..."

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кропивницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme