Як єдиний в Україні "Плімут Савой" 1954 року опинився в Олександрії

Автівка, на якій колись їздив американський посол, отримала сучасного турбодвигуна і чекає на нове життя

Як єдиний в Україні "Плімут Савой" 1954…

Відомий олександрійський винахідник Петро Філоненко дає друге життя старим раритетним автомобілям. Більшість з них чоловік відновлює і ремонтує на замовлення.  У його дворі можна знайти старий дідів "Запорожець", який умілець мріє переробити на "Феррарі". Ще є так звана "Волинянка", яку чоловік уже практично перетворив на потужний всюдихід для мисливців з двигуном від "Фольцвагена". В салоні замість задніх крісел встановив… лавочку, щоб могли уміститися не двоє, а до п’яти людей. На даху зробив люк, аби за необхідності через нього можна були залишити салон.

Однак перлиною автомобільної колекції олександрійця є раритетний  американський "Плімут Савой" 1954 року випуску.  

Американський раритет: Як виглядає єдиний в Україні "Плімут Савой" 1954 року випуску - фото 1

"Він єдиний в Україні, на ньому їздив сам американський посол у 1972 році. Потім машина потрапила до Києва, до когось із керівників залізниці. А згодом, не знаю як, опинилась у директора залізничного вокзалу Знам'янки. У нього автомобіль придбав один олександрійський правоохоронець. Він мені це все і розповів", - каже Філоненко.

Він придбав  "Плімут Савой"  ще у 2001 році.  Відтоді і аж до весни 2016 року їздив на ній мало не щодня. "Я дізнався, що мій "Плімут" – єдиний  в Україні, коли реєстрував авто в Державтоінспекції", - розповідає винахідник.

Навесні шістдесятидворічний раритет зламався, тож тепер чоловік планує повністю його відремонтувати, фактично відновивши автентичний вигляд. Втім всередині автівка буде дещо удосконалена.

Американський раритет: Як виглядає єдиний в Україні "Плімут Савой" 1954 року випуску - фото 2

"Вже поставив сучасний турбодвигун від "БМВ", далі варитиму кузов. Доведеться щось самому сконструювати та трохи "похімічити", – каже винахідник.

Відновлення раритетних автівок – своєрідне хобі для олександрійця.  Петро Філоненко вже відновив і поставив на колеса з  десяток таких автомобілів. Серед найстарших – "Москвич-401", який випускали ще у сорокових роках минулого століття, та італійський "Форд" 1977 року випуску. 

"Найбільше задоволення приносить кінцевий результат, коли автомобіль готовий і на вигляд як новенький", – каже чоловік.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кропивницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme