На Кропивниччині відвідувачів просять не ходити до пенсійного фонду

Пропонують для мінімізації ризиків поширення коронавірусу

На Кропивниччині відвідувачів просять не…

Про це повідомляє Depo.Кропивницький з посиланням на прес-службу Пенсійного фонду. 

З метою мінімізації ризиків поширення коронавірусу COVID-19 нагадуємо про можливість отримання пенсійних послуг дистанційно – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (www.portal.pfu.gov.ua).

Вхід до кабінету застрахованої особи та страхувальника в режимі онлайн здійснюється за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП). При цьому, довідки формуються Пенсійним фондом України в електронному вигляді з використанням перевірочних кодів (цифрового та QR), та не потребують підпису спеціаліста Пенсійного фонду України.

Консультацію з будь-якого питання можна отримати, звернувшись за телефонами "гарячих" ліній Фонду в області. "Гаряча" лінія головного управління: (0522) 33-04-41.

З графіком роботи "гарячих" ліній в районних центрах можна ознайомитися на інформаційній сторінці вебпорталу Пенсійного фонду України за посиланням: www.pfu.gov.ua в розділі "Контакти".

Довідково:

Перелік пенсійних послуг, які можна отримати через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України:

– інформацію про умови, порядок призначення (перерахунок) та виплату пенсії;

– подати заяву про призначення (перерахунок) пенсії;

– замовити паперове чи електроне пенсійне посвідчення;

– отримати інформацію про заробітну плату (довідку ОК-5, ОК-7);

– отримати довідку про страховий стаж (додаток 9);

– переглянути дані з пенсійної справи;

– отримати довідку про доходи пенсіонера;

– сформувати запит на отримання документів.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кропивницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme