Менше готівки та дезинфекція карток: Що радять кропивницьким клієнтам банку на час карантину

У Кропивницькому частково змінився порядок діяльності державного банку
 

Менше готівки та дезинфекція карток: Що…

Про тимчасові зміни та режим роботи відділень розповіла Depo.Кропивницький спеціаліст з PR і внутрішніх комунікацій в регіоні Приватбанку Анжела Дзиндзюра.

За інформацією, усі відділення банку працюють, але у зміненому режимі. Перш за все, фахівчиня рекомендує утриматися від відвідування відділення без нагальної потреби.

"Існує інтернет-банкінг, який надає безліч банківських та не банківських послуг. Ми можемо переказувати гроші, оплачувати комунальні послуги, купувати валюту, можемо замовляти їжу, викликати лікаря та інше. Також працює цілодобова служба підтримки. Якщо є проблема, щось це не вийшло зробити можна набрати номер 3700 і отримати консультацію. Це безкоштовний дзвінок для користувачів будь-яких операторів зв’язку", – розповідає Дзиндзюра.

Наступна порада від банківської установи – мінімізувати користування готівковими коштами. "Найбрудніше це готівка, яка ходить з рук в руки. Ми не знаємо, де вона бувала. Ми рекомендуємо безготівкові розрахунки. Багато людей може скористатися оплатою через телефон з функцією NFC. Є картки з безконтактною оплатою. Навіть, якщо ви розраховуєтесь карткою без чіпу, не передавайте її до рук касира. Попросить передати вам термінал. Після введення пін-коду обов’язково дезінфікуйте руки. Регулярно дезінфікуйте телефон та картки", – зауважила спеціаліст з комунікації.

Працівниця Приватбанку звернулася до відвідувачів з проханням подбати про своє здоров’я та безпеку консультантів банку. Зокрема, одягати маску, якщо почуваєте себе погано. Зі слів Анжели Дзиндзюри, з агресією клієнти банку сприйняли інформацію про обмеження кількості людей у відділені.т"Ми обмежили кількість людей, які одночасно можуть перебувати у приміщенні відділення.  Деякі клієнти не розуміють, чому ми просимо чекати черги за дверима.  Діємо відповідно до вимог профілактики вірусу. Дотримуємося відстані між пацієнтом та консультантом понад 1 метр. Та рекомендуємо людям, які чекають черги – не скупчуватися у відділені, а почекати на вулиці. В цілому люди мають дотримуватися відстані один між одним", – пояснила ситуацію жінка.

Банк у своїх відділеннях проводить низку заходів дезінфекції:"По-перше, за наказом МОЗ, ми ввели обідню перерву для проведення повної дезінфекції приміщення, провітрювання. Протягом дня ми проводимо вологе прибирання знезаражуючими засобами. Ми протираємо підлогу, ручки, столи, планшети, банкомати та термінали".

Також фахівець заспокоїла людей, які через затримку зарплат не зможуть заплатити кредитні внески. "Учора на офіційній сторінці Національного банку України була розміщена інформація про те, що банки будуть надавати невеликі кредитні канікули. Зараз йдеться про 30 діб. Це стосується людей, у яких є споживчий кредит. Тобто клієнт щось придбав в оплату частинами, в розстрочку. Також це авто чи квартира в кредит. Це стосується фізичних осіб. Керівництво банку опрацьовує цю інформацію і згодом пояснить, як це буде відбуватися на практиці. Вирішення питання про кредити юридичних осіб поки не відоме", – пояснила фахівчиня.

Однак, Дзиндзюра заявила, що немає змін щодо умов покриття кредитного ліміту на картці: "Ми рекомендуємо клієнтам погасити хоча б мінімальний платіж, щоб не платити пеню".

Зі слів спеціалістки з комунікацій, поки що немає тенденції до масового зняття готівки клієнтами.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кропивницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme